hawkey píše:
Satumo: Tak třeba konkrétně jsem hledal výkonové křivky motorů 1,6 a 1,8. Taky nějaké rady, co především zkontrolovat při koupi ojetiny. A nějaká fotogalerie by taky nebyla na škodu. Jestli máš nějaký dobrý tip, tak šup s ním sem.

co zkontrolovat...toho je moooooc

)) a asi budou i fundovanejsi lidi nez ja, prosty Eda, pobijec much, ze sveho pohledu muzu rict jen tolik:
- technicak - original, servisni prohlidky (ne ze by nemohl byt duplikat, ale precejen je to aspon drobne ukrojeni z kolace prehmatu

)
- zda si odpovida stari auta, prosezeni sedacek, ohmatani radici paky a volantu, pocet najetych km, oslapani pedalu...
- samozrejme VIN a podobne identifikacni srandy. Nestaci kontrolovat jen prerazeni cisla, ale i zkontrolovat treba celej blok + kontrola proti TP
- veskere spoje. Vyrobu maj na triku roboti, takze svary jsou pekne a soumerne na obou stranach. Pokud tam bude nejaka nesrovnalost, jde bud o vymenej blok, kus, nebo prevareni (proc?)
- zatopeni - u starsiho auta tezko bude genialne nalestenej motor neopovidajici okoli a nikdo si neda tu praci vycistit auto od bahna a nanosu kompletne
- skoro stoprocentne bude ojetina tuknuta na predek. Ale nezapomel bych to najit a zminit se o tom

))
- lak...zkontrolovat okna, zda jsou okolo gum nanosy barvy - co by tam delala, z vyroby to nejni, zkontrolovat tezko pristupna mista. Pokud najdes rozdily > proc?
a dalsi a dalsi, klidne bych na to zalozil samostatnou diskuzi. Priste me snad napadne vic, ale ted uz oci spi a telo bude muset taky
