Tom píše:
... předek auta OK ale zamyslel se někdo nad zadkem ?
asi nikdo.
Denní svícení by mě osobně nevadilo pokud by svítil také zadek.
Tady je vysvětlení:
- O tom, jak řešit "viditelnost" auta zpředu, se začalo uvažovat v době, kdy doznaly výrazného rozšíření světloměty s "čočkou", které - pokud nejsou zasazeny do nějakého ozdobného rámečku - nevykazují žádnou odrazivost.
- To se navíc časově sešlo s módou "žádné chromové ozdoby", kterou tehdy koncern zblbnul zbytek Evropy.
- Zadek problém nebyl, tam byly povinné odrazky vždy, třebaže i to dokázali někteří výrobci po vzoru tuzerů podělat zatmavenými kryty luceren.
- Nějakou dobu se zdálo, že východiskem bude uzákonění "stříbrných" rámečků nečinných ploch předních světlometů. Jistou vlaštovkou v tomto směru byly tehdejší modely Hyudaie. Nakonec se to však zvrhlo směrem k denním světlometům, resp. k dennímu svícení.
Tom píše:
...Nebudu tady tvrdit, pokud by svítila neboural bych ale pokud máte řadu aut co svítí a mezi nimi jede jedno co nesvítí je lehce přehlédnutelné.
Toto je ovšem naprosto zjevný argument proti dennímu svícení!
Tom píše:
PS: Jak může někdo na mitsu použít denní svícení

praskají vám snad žárovky

Právě že na mitsu denní svícení rozhodně ano: to kvůli "pružnému" volnoběhu, který dodatečný příkon zapnutých světel zásadním způsobem - na rozdíl od "běžných" aut s jednoduchým řešením volnoběhu - ovlivňuje!
