Mitsi píše:
Begy: A co Ti to dělalo předtím (nevím totiž, jaký tam máš motor)?
Jinak je to pravý opak toho, jak to má správně fungovat: otáčky musejí jít nahoru "napřed" (zvl. při otáčení volantem - je tam snímač úhlové rychlosti otáčení), nikoli pouze "dorovnávat". Tzn., že ŘJ jede v nouzovém režimu (prioritou je v daném případě zachování funkce motoru a ochrana katalyzátoru před zničením) a "nenaučí" se nic!
I po správném uvedení celého systému do provozu může to učení trvat i několik desítek tisíc km. Zní to neuvěřitelně, ale mám takovou praktickou zkušenost.
Při vší úctě k některým poznatkům, které jsi na mnoha netových fórech prezentoval, dospěl jsi už do stádia POHÁDKÁŘE a mnoha lidem spíše pleteš hlavy...Nad mnohými tvrzeními (nijak nedoloženými) kroutím hlavou nejen já (to bych ještě pochopil, moje kvalifikace soudního znalce v oboru motorových vozidel mi nedává patent na rozum) ale i další, kteří rozhodně nemají znalosti získané jen ze Světa motorů...
Nicméně zaplaťpánbůh za jakékoliv zkušenosti-každej ať si je přebere podle svýho...