Ja pouzival do prevodovky a diferencialu u mych aut (hlavne ale mluvim o byvale Impreze) vzdy 2 prisady podle me nalady: Bardhal nebo Marly
Marly je cerne, grafitove, Bardhall ma barvu oleje a necerni jej. Marly je ale daleko lepsi, tlumi hluk, proklate zlepsuje razeni i za -20°C, ale olej je po vypusteni cerny jak boty.
Bardahl po naliti do me minule poskozene prevodovky u Mitsu zklidnil loziska a razeni, uz pri nizkych rychlostech neslo vubec pres zuby ani u studeneho motoru, ale pri zahratem to zase delalo, no ale mechanicke poskozeni zadna zazracna vodicka nepomuze.
Byt tebou, tak tam naliju ten olej, co jsem nasel (Total 75W-80 do francouzkych vozu a Marly) a bude po problemech, pokud tedy nemas uz synchrony uplne sjete...cela "oprava" te vyjde na 1000Kc (olej + aditiv), no a pak lehnout pod auto, elektricke cerpadelko (z ostrikovace, gola klic na vypustni srou a nalevni sroub a 20 min prace. nebo s tim zajed nekde do servisu, kde maji normalni zvedak. No a kdyz to nepomuze, tak druhou prevodovku, ale nevim jak si zjistis, ze ta ze srotaku je lepsi nez ta tvoje...nebo ji otevrit a preventivne zgeneralkovat (loziska, synchrony, axialni krouzky, tesneni, gufera apod), ale to musi delat nekdo, kdo to nedela poprve...
A pak je Marly, coz je spickova belgicka firma, odkaz:
http://www.marly.com na aditiv do almar je tento odkaz, prehod si to ale treba na anglictinu:
http://www.marly.com/catalogue/products ... ductId=122
Ja to vzdy kupoval v Belgii, nebo ve Francii v Carrefouru, nebo Auto5, Feux verts apod. Stoji to tak 10EUR, jednu lahvicku 250ml jsem pak nalil do diferaku a jednu do prevodovky a bylo po problemech. U Subarka mi diferak pred nalitim pekne hucel (270.000km...) a pak byl tichy zas jak novy. urcite se to da sehnat i nas, ale nevim kde.