Nasel jsem to v inzeratu na
http://www.mitsubishiclub.cz viz.
http://www.mitsubishiclub.cz/classifieds.php?category=3&ddlb_country=&sle_searchText=60000&cb_filter=Filtrovat&sle_searchEmail=
Datum: 2006-12-30 16:29:38 (170 dní)
Prodám motor z Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 2001 90 kW najeto 60000km. Dále dveře,zadní nárazník,zadní světla,zadní náprava,zadní levá čtvrtka,abs,klimakompresor,servo,startér,převodovku,airbagy sedaček,alu kola 14" a další.
chlapik co to prodava narovinu rekl ze to koupil kvuli oprave sve carismy od 70-ti letyho děduly se servisni knižkou. podle jednani me prisel ferovej, ale to bych asi udelal taky kdyz budu chtit prodat. navic me poslal cisla z motoru: na nalitku 4G93, pod tim KS5635. na hlave G9GDI DX 13 ja mam na nalitku motoru 4G93, pod tim F5M42 a na hlave G9GDI DX 2 takze se evidentne jedna o jinej motor, to je mi jasny. Ze ma nizsi vykon, to sem zase vycetl např. na
http://www.e-cat.cz Jde me o to jestli by to včetně řídící jednotky pasovalo a za jakou cenu. Samozrejme ze idealni by bylo mit stejny motor a nebyl by problem, ale zatim sem zadny nenasel. No a na zkusenosti s hydrostely AJUSA, co mi nabidli v Mitsubishi Novotny se taky nikdo neozval tak ted vazne nevim. Pokud bych se mel ridit radou od Mitsiho, budu jezdit dal a neresim to, jenze mi prijde ze se to klepani trosku zhorsilo. Mozna je to jen subjektivni, ale stejne to neni prijemny

Uvitam jakykoliv nazor
