JK píše:
No prave si myslim, ze u 3000GT ta prevodka asi funguje jinak, zatim jsem mel moznost ji vyzkouset treba na mazde MX-3 kterou ma pritelkyne. U mazdy: pri vypnutem motoru prevodka vykazuje vuli a vydava pri toceni volantem sem a tam zvuky jako kdyz je uvnitr vule jakmile ale motor nastartuji prevodka se natlakuje a pri toceni volantem se neozyva vubec nic...u GT je to naprosto opacne pri vypnutem motoru je klid a pri nastartovani je v ni citit ta vule. Jinak toto jsem zkoumal u vice aut a zatim vsude to fungovalo jako u mazdy napr. u nissana almery, mazdy RX7, mazdy 323F....
myslel jsem znacku mitsubishi,
u 3000 gt je vule max. 3cm pri zapnutem motoru
1,1 cm ma byt u vypnuteho motoru, bez natlakovani musi byt mensi nez se zaplym posilovacem, takze pokud jde o vuli s vypnutym motorem a startem, zmensuje a naopak zvetsuje se u Tebe tak jak ma. (nevim velikost vule)
Dale si zkontroluj vuli na kulovych cepech, pokud neni tutovka ze je to prevodka rizeni. Jinak si tu nekde psal ze mas servis. manual na 3000 GT
tak na strance 37 A6 je kompletni rizeni se zavadami a jak se odstranuji, ja sam opravdu zkusenosti s rizenim nemam, to jsem zaplatpanbu nikdy nemusel delat
