Ano, ten problem s tim parkovaim v podzemnich garazich nekdy je, nekdy ne, nekdy musis mit jen ten 27barovy pretlakovy bezpecnostni ventil, zalezi proste na zemi, ale napr. v Parizi jsou podzemni garaze pro auta na LPG (tam na GPL) zdarma
Jinak natankovat se da dnes v podstate kdekoliv (a to i v Nemecku a Svycarsku!!), Beneluxu, jihu Evropy, cely Balkan, vsechny zeme okolo CR, UA, apod., ale nekdy je treba zvlaste v exotickych destinacich (treba Skandinavie) cerpacku hledat, ale zase je to zabava a program pro GPSku

No a na benzin se samozrejme da jezdit stale, kdyz treba cerpacku nenajdete, to se mi ale jeste nestalo.
No a technicky: u sekvencniho vstrikovani pri dobre instalaci (vykon, tlak a vstrikovace co nejblize hlavy) je ztrata vykonu neznatelna, u aut kolem 300 koni vubec...
Zivotnost motoru: podle me je vyssi, olej se skoro vubec neznecistuje, nekteri blbci ho tak ani moc nemeni, ja dodrzuju intervaly vyrobce a vetsinou je i zkracuju, proste na tom nesetrim. Jediny problem, ktery jsem zaznamel je kvalita vodnich hadic pro vyhrivani reduktoru. U Subika me spadla a malem jsem odkragloval motor, u Eva mi uz i jedna praskla a prevntivne jsem vsechny (i plynove vymenil). Zjstil jsem, ze vic jak 3 roky nevydrzi.
Merna spotreba: je tak o litr a pul vyssi nez na benzin (kvuli nizsi vyhrevnosti), ale to neresim, vzhledem k cene...
