jooo, to u vas vsechno je?
V Cechach se kontroluje na STK jen zda auto bylo nekdy prihlasene v nejake zemi EU a zda ma EU homologaci. Pokud ma, je poplatek nizsi, pokud nema (vetsinou starsi nez 1998) tak je poplatek o par stovek vyssi. Takze prihlasi i auta z Anglie, pokud jsou prestavena na LHD, nikdo to moc nezkouma. Ale neprihlasi RHD (jen vyjimecne vyjimky, znam napr. invalidu, ktery ma skodovku s pravostrannym rizenim kvuli svemu handicapu), je dovezena z Angle.
Jinak ty auta z Japonska se vetsinou dovezou pres anglickou zprostredkovatelskou firmu, tak je otypuje na UK EU homologaci a proda. Dotycny si to pak prestavi a uplne normalne prihlasi na ceske SPZ.
Rek bych, ze kdyby se opravdu jednalo o neco specialniho, ze by se vyplatilo to domluvit s nejakym cechem, at to prihlasi v Cesku a pak to prepsat na slovenske papiry, to by uz nemohli odmitnout...
Vim ze na SK je to horsi, je tam treba problem i s individualni prestavbou na plyn apod. At zije byrokracie!
