mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 listopad 2024 21:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turba (pokracovani z tematu "chladice")
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 21:54 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
Rozdelam ty moje turba s vetsim prumerem a pokud bude stejny vnitrek (to bych s nekym potreboval omerit) vzal bych taky 2 sady na opravu , s podilem na dobirce


Zkusil sem pres melett.com (nedodavaji jednotlivcum, jen specialistum) ziskat kontakt a pak sem nasledne poptal ND u jedne firmy s jejich zastoupenim tady v CR (Rematurbo.cz), pockam na odezvu. Ale pokud to nedopadne, budu do toho muset jit, pistni krouzek na turbinove strane propousti do vyfuku olej a dymim. Paradox je, ze sem vnitrky turbin uz menil, male opravne sady - co jsem tehdy koupil - ale neobsahovaly ani jeden pistni krouzek (na oduvodneni mam svou teorii...), coz me docela dost stvalo a stale stve.
Pokud to budu brat z US (3sx.com), budu mit do baliku jeste nake dily navic z jejich nabidky. Muzeme se domluvit.

Jinak s omerenim turbiny muzu pomoct. Mam jedno (treti :wink: ) turbo rozebrane. Muzem na to mrknout, vice se pak muzem domluvit pres SZ.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 07:50 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, no nejsem si co myslíš tím pístní kroužek, myslíš takové pero, tedy leštěný kroužek na obvodu přeřízlý? Nebo takovou tu jakoby keramickou podložku co dosedá z boku na bronzové ložisko... Ty podložky jsem v žádné opravné sadě neviděl, ta pera ano ovšem nasadit nové pero na hřídel a pak do drážky v tělesu turba je bez přípravku téměř nemožné, tedy pokud člověk nechce v hliníkovém tělesu udělat vryp a pustit si tam někam šponku, brrrrrr hnusná práce :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 08:30 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
turba s vetsim prumerem,ktera byla na motoru pri koupi jsou axialne volna
sehnal jsem original turba, ale tyto vetsi bych chtel opravit (pripadne je pouzit - udajne to s nima melo 350kobyl)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 08:33 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
jinak jsem na autosalonu kontaktoval 3 firmy delajici turba , bylo mně 3x prislibeno , ze me budou kontaktovat ale nikdo se neracil zvednot telefon a zavolat


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 11:24 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Jake firmy si kontaktoval :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 20:41 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
turbo tec, Brno Videnska103 wwwturbo-tec.eu
turbo car Velká Bíteš www turbocar.cz
special turbo Prušánky u Břeclavi www specialturbo.cz


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 21:25 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
turbo tec, Brno Videnska103 wwwturbo-tec.eu
turbo car Velká Bíteš www turbocar.cz
special turbo Prušánky u Břeclavi www specialturbo.cz


Kdyz se divam do emailu, krome turbo-tecu jsem se v minulosti dotazoval obou dale zminovanych a zjistuju, ze dokonce jsem dotazy palil i na rematurbo...

Zminovali se vesmes nasledovne:
- vyjadrovat se k ND je problem, chcou turba videt
- nabizi provest diagnostiku stavu turba, pak ze se uvidi (v nabidce jsou 3 stupne oprav dle stavu - mala, stredni, velka repas)
- vesmes vseobecne odpovedi

Co si ale z techto komunikaci odnasim, tak ze by dokazali opravit hodne typu turbin, tedy logicky dle meho nazoru maji pristup k opravnym dilum / sadam, ale jen tak ti je neprodaji. Nabizi provest opravu / diagnostiku primo v jejich dilne.
Na jednu stranu to chapu (odborna dilna s moznosti diagnostiky a zazemim to ma v ruce, sou zkratka profici a umi, ale nechaji si technologii zaplatit), ale na druhou stranu zaviraji dvere pro svepomoc...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 září 2010 07:51 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
no ale ja jsem se s nima domlouval jen jestli umi sehnat opravarenske sady , to meli zjistit a zavolat
Jinak je docela chapu, ale 7000 za turbo se mi zda prehnane


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 září 2010 07:49 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
enemdym píše:

... a pak sem nasledne poptal ND u jedne firmy s jejich zastoupenim tady v CR (Rematurbo.cz), pockam na odezvu....


Tak zatim stale bez odpovedi. Popravde - uz ani nepocitam s tim, ze odpovi :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 únor 2011 21:38 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Jaky mate v gt/stealth typ turba (oznaceni)?
TD04-09, TD04-11, TD04-13...
Je rozdil pouze ve velikosti saciho sneku / otvoru vedouciho do kompresorove casti a pripadne taky rozdil ve velikosti kompresorove vrtulky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 březen 2011 17:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

mám v Dodge Stealth ´94 turba TD04-13G-6 a to ve předu 49177-00320 a vzadu: 49177-00420, myslím ale, že nejsou originál a namontovali je tam úpravci v německu...

Ahoj


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 březen 2011 22:30 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Ahoj Brumlo,

ja mam TD-04 9B (49177-02300, 49177-02400).
Kamos tu z fora ma TD-04 13C.
Kdyz sme turba vzajemne porovnali, zjistili sme, ze by mely byt totozne hridelka (rozmery, prumer), turbinova vrtulka, loziska, vyfukovy snek.... zkrazka jediny prokazatelny rozdil je v jeho pripade vetsi kompresorova vrtulka a s tim souvisejici vetsi otvor saciho sneku.

TD-04 9B - rozmer A (overen merenim): cca 35 mm
TD-04 13C - rozmer A (overen merenim): cca 40 mm

Tabulka
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 březen 2011 08:37 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

to odpovídá, tedy dle dostupných pramenů :-) Někde jsem zahlédl, ale nevím již kde, že nějaký maník upgradoval turba do GT tak, že použil kompresorovou část Garreta snad z nějakého Iveca.... Tedy to co je na 'výfuku' zachoval a výtlačný šnek a vrtulku kompresoru měl větší. Liboval si jak ho to přišlo levně, protože na ten Fiat to turbo stálo relativně nic :-)

Na Tvoje 'malé' turbo existuje od Garretu oficiální repair sada: 49177-80400


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 březen 2011 13:04 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Zajimave :think:.
Zatim jsem vymenil dily z opravarenske sady. Pockam na vysledek, jestli mi to bude / nebude kourit olej z vyfuku. Podle toho bych se dal rozhodl, co a jak dal se stavajicima turbama (pripadny upgrade saciho sneku a kompres.vrtulky).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 březen 2011 08:28 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, měl jsi únik oleje přímo do výfuku, nebo do sání (kouří oboje). Jestli do sání, tak by jsi měl vypláchnout intercoolery usazuje se tam olej a i když turba opravíš tak ještě nějaký čas, když tomu dáš kopr, tak to nabere trochu oleje z intercooleru a opět to kouří :-) Pokud je vše v pořádku tak by v hadicích a trubkách na výtlaku turb neměl bý žádný olej, pouze sucho a čisto :-))


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz