Spc: Ahoj,jsem rád,žes mi k tomu co mne zajímá něco napsal.
...... zaroven dochadza k zhorseniu vyfuku ci dokonca az k ciastocnemu spetnemu nasavaniu vyfukovych plynov do spal. priestoru.
K tomuto jevu ale myslím dochází částečně vždy a je přímo úměrný délce překrytí ventilů.
Důvodem mých "laborací" je fakt,že žádný seriový výfuk nezaručí příznivý výplach spal.prostoru válce,protože výrobce je při konstrukci výfuku mimo jiné omezen plněním emisních a hlavně zvukových limitů.
Já uvažuji,že rázovovou vlnu ve spal.prostoru když je píst v HÚ a ventily ve střihu,která umožní výplach spal. prostoru válce "zabíjí" nejvíce právě jakákoliv nežádoucí turbulence,překážka,restrikce ve výfuku a tou je prakticky každý špatný spoj,svár,vlnovec,tlumič nebo ohyb.
U GT bych jako první takovou překážku označil T napojení.
Pokud ho odstraníme prodlouží se výkonová část výfuku ( tím myslím část,které úprava-změna má výrazný vliv na výplach (já tomu říkám průvan

ve spal.prostoru) po kat nebo až další tlumič.
Chci zkusit výfuk vyrobit bez těch malých tlumičů,těch ohybů cca ve střední části,prostě pouze hladkou trubku bez zatáček až dozadu,zachovat rozdvojení a na každou větev tlumič.
Pod stromeček prý od manželky dostanu G-Tech (jestli budu hodný)

tak budu moci měřit změny.

Ahoj,taky jsem dělal pokusy s výfukem u atmosféry.Nejdřív jsme odstranili tu prostřední část s tlumičem a rezonátorem
a nahradili jí rovnou trubkou.Mělo to pěknej zvuk ale vůbec to nejelo a hodně střílelo do výfuku.Sháněl jsem nějaké informace ale většinou firmy výfuky měněj a principu vědí kulový.O motorech Mitsubishi se traduje,že jsou hodně náchylný na změnu výfuku i sání.Znám lidi co maj Corvetu nebo Camaro s úplně otevřenýma výfukama a tam to vůbec nevadí.
Nyní mám výfuk Borla ,lazený svody OBX,místo katu jenom propojku a naprostá spokojenost.Vytáčí se to skvěle
a zvuk taky moc pěknej,hlasitější ale ne únavnej.