mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 listopad 2024 21:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2013 17:31 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
ako uz bolo povedane, kone nieco stoja :lol: a u VR4 su takmer neobmedzene moznosti pre toho kto ma chut hrat sa :grin:

ale je pravda ze na zaciatok radsej prekopat atmosferu s dobrym motorom (a hlavne 4X4) za nizsiu cenu ako predrazena VR4ka ktora zachvilu odide do...



Prave naopak - turbo ANO, 4x4 nie... ->
-o dost vyssia vaha auta a velmi kruto vyssia vaha permanentnej rotacnej hmoty sposobuju vysoku spotrebu
-zaroven kopec drahych a kritickych `kurvitiek` navyse, ktore treba udrziavat fit
-vykonu vela, kolesa sa len tak nepresmyknu -> posere sa nieco medzi motorom a kolesami ked na to clovek prilis dupne (v lepsom pripade len zhori spojka, spominam si na jedneho majitela VR4 co sa bal na to poriadne dupnut, pretoze predtym takto znicil spojku)

Mat vahu a rotacne hmoty VR4 v spojeni s NA motorom (a mari sa mi ze tieto edici z japonska boli dokonca s automatikou) je sice mozno viac spolahlive riesenie (chyba vykon), ale s chabou akceleraciou (okrem odpichu) a mastnou spotrebou!

Podotykam ze aj standardne NA ma v sustave spojka-prevodovka-diferak dost znacnu slabinu, VR4 ma sice vecsiu lamelu a robustnejsiu prevodovku, no asi nie dostatocne :sad:


FWD sa da pokladat v principe za spolahlivy `torque limiter`, pretoze ked sa to s dupanim na plyn prehana tak sa jednoducho presmyknu kolesa a v najhorsom sa palia gumy :wink:

Samotne turba nie su problem, pretoze vazia par kil navyse a ked by boli aj v zlom stave tak repas si moze sikovny clovek spravit aj sam za prijatelne peniaze.
(plus so zlym turbom je auto obvykle aspon pojazdne na navrat domov)


Naposledy upravil spc dne 21 prosinec 2013 17:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2013 17:39 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Makak1 píše:
No to by si mohol aj vediet, ze ten neobycajny motor je takmer presne rovnake 6g72... dokonca ked atmosferickemu 6g72 nahodis turba z TT (co je znacne lahke, kedze je tam takmer vsetko zhodne) tak dosiahnes lepsi vykon a jeho priebeh, ako podla teba `neobycajny motor` :lol:
(akurat vysledny motor je horsie stavany na permanentnu vysoku zataz napr. pre magorov tuziacich dupat na plyn par hodin na dialnici)

Alebo ho nechas v origo stave a mas sancu mat auto, s ktorym sa nemusis bat ist aj 3000km na dovolenku...


Nevím jestli je to jen o výměně turb do atmosferickýho motoru a můžeš jezdit... :grin:
Ale pokud si to vše budeš dělat sám a zaplatíš jen díly na motor,spojku atd..proč ne..
A zrovna ve sporťáku bych asi s manželkou a dětma na dovolenou nejel :neutral:
Na to bych měl daily car. :smile:[/quote]

Inak moja reakcia nebola myslena urazlivo -> len som tu zacinal uplne prvy (3000ku som zacal vazne obhliadat v 1999 a do noveho tisicrocia som si kupil darcek) a zostal som uplne posledny! :neutral:

Za tu dobu som poznal spustu `expertov` s vela recami a velkymi planmi, s ktorych niektori nevydrzali to auto ani rok a to az na jedneho mali vsetci obycajne NA s minimalnou vybavou!!!!! (takze ziadne kurviace sa ABS, ECS...) :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 11:31 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
kolesa na VR4 neboli problem pretocit na 1. prev. stupen (plynom, nie spojkou) a to este kym som mal vsetko seriove (1993,286hp) + pneu 255, neviem si predstavit co by to bolo na fwd.. ked uz tak rwd nech to je aspon na drift :lol: :cool:

inak este k tomu vykonu, znami bol teraz s 94 VR4(320hp) seriovkou na brzde a dalo to na 18kach 280hp, turba tlaky 0,8 bar

spc: cital si niekde aj o prestavbe VR4 na RWD? vyhody, nevyhody atd..??


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 13:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Zdravím. Já si chci časem určitě VR4 TT ke stávající atmosfeře "přikoupit." :grin: Nevím sice co budu dělat se dvěma ale dcera dělá řidičák... :grin: a když auto nerozbije,myslím,že za 10-15 let bude auto ve stavu,v jakém je nyní možná i raritou.
Jak jsem psal,moje atmo je (alespon si myslím) v dobrém a původním stavu,vše je funkční,kompletní,s velmi zachovalým interierem. Stálo to sice nějaké peníze a úsilí ale nic hrozného to nebylo anžto si vše dělám sám.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 14:18 
Offline

Registrován: 15 srpen 2013 22:44
Příspěvky: 21
Automobil: Nissan
Typ motoru: 300zx
Rok výroby: 1990
SPC:
Jak to myslíš,že jsi zůstal ůplně poslední?
Určitě je tu pár lidí co VR4 maj i ze Slovenska..

Jinak já už sporťáka mám,ale je to konkurence od Nissanu se zadním náhonem a s méně elektronikou. :wink:


Mišák se mi líbí taky,ale dvě takový auta bych už nedal :sad:


A mít k tomuhle autu daily car je přece nutnost,přece s tím nechcete jezdit v zimě v tý soli... :???:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 14:37 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Makak1 píše:

Jinak já už sporťáka mám,ale je to konkurence od Nissanu se zadním náhonem a s méně elektronikou. :wink:


Zadní diff u zx máš samosvor? Mas to s manuálem nebo v automatu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 14:48 
Offline

Registrován: 15 srpen 2013 22:44
Příspěvky: 21
Automobil: Nissan
Typ motoru: 300zx
Rok výroby: 1990
Ano a je to manuál twin...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 15:04 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
A ten diff?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 16:27 
Offline

Registrován: 15 srpen 2013 22:44
Příspěvky: 21
Automobil: Nissan
Typ motoru: 300zx
Rok výroby: 1990
VLSD


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2013 20:22 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
atmosfery su na slovensku dost ale VR4 co poznam osobne sme dvaja a mozno este dvaja utajenci by sa nasli..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2013 00:08 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
kolesa na VR4 neboli problem pretocit na 1. prev. stupen (plynom, nie spojkou) a to este kym som mal vsetko seriove (1993,286hp) + pneu 255, neviem si predstavit co by to bolo na fwd.. ked uz tak rwd nech to je aspon na drift :lol: :cool:

inak este k tomu vykonu, znami bol teraz s 94 VR4(320hp) seriovkou na brzde a dalo to na 18kach 280hp, turba tlaky 0,8 bar

spc: cital si niekde aj o prestavbe VR4 na RWD? vyhody, nevyhody atd..??


Ale jasne ze to ide pretocit na jednotke... :grin:
Len si to daj do kontextu s tym ako som pisal -> spojka o nieco vecsia, prevodovka robustnejsia ale stale je to prilis malo!

Jednoducho toto tazke auto so slusnym motorom, permanentnym 4x4 a vela slabinami v `power train` sa na nejake `divocenie` nehodi - teda ak majitela nebavi furt nieco opravovat a platit.
Na driftovanie su uplne ine auta, na zavodenie tiez - GT je skutocne jednoducho `grand touring` (a to som nevymyslel ja, len `odkukal co hovoria skusenejsi) :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2013 00:24 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Makak1 píše:
SPC:
Jak to myslíš,že jsi zůstal ůplně poslední?
Určitě je tu pár lidí co VR4 maj i ze Slovenska..
Jinak já už sporťáka mám,ale je to konkurence od Nissanu se zadním náhonem a s méně elektronikou. :wink:
Mišák se mi líbí taky,ale dvě takový auta bych už nedal :sad:
A mít k tomuhle autu daily car je přece nutnost,přece s tím nechcete jezdit v zimě v tý soli... :???:


Ale netvrdim ze na slovensku urcite nie je ziadna VR4, teda casom odbudaju chudatka (havarky, vazne poruchy) plus postupne sa stahuju k `majitelom nizsej triedy` resp. rozpredavaju na diely....

S tym `poslednym` som to myslel asi tak, ze osobne som poznal 2 ludi znacne blizko, asi 2x tolko nie az tak blizko, cez mojho servisaka s ktorym sa poznam 15 rokov a specializoval sa na tieto auta preslo asi kazde taketo auto na slovensku (niekde som tu aj dal fotku, jak mal v servise zaparkovane 3 GT-cka vedla seba).

Vsetko TO JE FUC, mnohe tie auta `opustali scenu` v biednom stave (mechanik to latal na objednavku, aby `to doslo po vlastnych aspon do bazara` - btw. lutujem novych nadsenych majitelov). Jedine slo do bazara v dobrom stave, no ktovie jak dlho take vydrzalo ked sa na nom bazarnik potom rozvazal a nepredalo sa skoro rok...


p.s.
jaka nutnost? jazdim uz 15 rokov aj v zime - dokonca na letnych pneu a tieto auta maju velmi dobru protikoroznu ochranu. Auto je z podstaty raroha sposobujuca starosti, tak nac sa trapit a platit dvojnasobne???? :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2013 12:46 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
mozna OT, ale pridam se. S tim protocenim vsech 4 kol jsi to myslel vazne ? Mam ten pocit, ze bez spojky to neudelas ani na BMW M3 E36, ktera je pochopitelne lehci a ma jen zadni nahon a ma 320 koni tak jako VR4 Jinac s VR4 v Cechah to take nebude tak slavne......za celou dobu, co jezdim, tj cca 10 let jsem potkal jen jedoho Stealtha (letos v lete u Pisku) jinac vuubec nic. To uz vidam vice Ferrari, Lambo nebo Vipery. Drzme si 3000GT v garazi, pac to bude za chvili cenny artikl. Jen odhadem, kolik na VR4 muze v CR byt.....10?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2013 18:20 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Paavo píše:
mozna OT, ale pridam se. S tim protocenim vsech 4 kol jsi to myslel vazne ? Mam ten pocit, ze bez spojky to neudelas ani na BMW M3 E36, ktera je pochopitelne lehci a ma jen zadni nahon a ma 320 koni tak jako VR4 Jinac s VR4 v Cechah to take nebude tak slavne......za celou dobu, co jezdim, tj cca 10 let jsem potkal jen jedoho Stealtha (letos v lete u Pisku) jinac vuubec nic. To uz vidam vice Ferrari, Lambo nebo Vipery. Drzme si 3000GT v garazi, pac to bude za chvili cenny artikl. Jen odhadem, kolik na VR4 muze v CR byt.....10?


Ano je to mozne, nevymysla si to, aj ked uz druha vec je ci je to aj za idealnych adheznych podmienok :wink:
No robit taketo kusky s VR4 je bohuzial styl `chvilocka radosti, dlha doba placu` :sad:
(plus pokial viem tak VR4 ma iba jeden LSD medzi napravami a vpredu aj vzadu len klasiku `open` -> t.j. realne su naraz pohanane len jedno koleso vzadu a jedno vpredu)


Co sa tyka pocetnosti 3kgt+stealth, tak ta logicky klesa (na slovensku su tieto auta ako dovoz uz roky prakticky neprihlasitelne, a je to prilis `lacne` auto aby spusta ludi pri nehode alebo vaznejsej poruche neuprednostnilo rozpredaj na diely).
No neviem odhadnut aky vplyv to bude mat na ceny.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 3000 GT na prodej
PříspěvekNapsal: 23 prosinec 2013 22:30 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
vzadu je tutove spera, ve predu ne. Jak je to s mezinapravou, to nevim presne, ale predpokladam, ze je rozdeleni permanentni 45/55 predek/zadek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz