mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 16 červen 2025 23:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 08 duben 2013 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
.....když jeden samozvaný rádce na youtube vehementně tvrdil, že ty hydroštely vymontované z hlavy motoru Mazdy 626....

no právě...na netu a forech je "odborník,opravář,konstruktér,ladič s letitou praxí" každý,kdo má počítač. :grin: a ve spojení se sebevědomím a velkým egem je to vpravdě "smrtelná kombinace."

Jak jsem psal,já si rád spoustu věcí vyrábím sám. Vím,že to sem nepatří ale když jsem chtěl motorku,která se mi bude líbit a bude mít i dostatečný výkon,"poskládal"-postavil jsem si ji loni ze dvou motorek sám. :grin:

Příloha:
2012-04-27 07.16.51.jpg
2012-04-27 07.16.51.jpg [ 1.71 MiB | Zobrazeno 10772 krát ]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 09 duben 2013 10:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nádhera! Gratuluji, zejména k šikovnosti.

Já bych si zase přál "auto na míru". Mezi základní požadavky patří absence airbagů a naprosté většiny (AWD, 4WS apod. mi nevadí) "třípísmenkových systémů"!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 09 duben 2013 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
díky za uznání,ono to tak složité zas nebylo. Prostě jsem rozházel dvě mororky,rozřezal rámy,posvařoval,zalakoval a hotovo. Je jasné,že kdybych to dělal podruhé,spoustu věcí by bylo jinak.
No a jezdí to na 125-tkových papírech,(i když motor je Honda 500)takže od 16-ti let :grin: ,motor má 37KW. :grin: :grin: ,STK bez problémů. :grin:,všechny ID i typové čísla "sedí".

Jo..a to auto bych si postavil také-ale to bych "na papíry" dostat neuměl. :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 09 duben 2013 10:59 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
je to pěkné kósek :clap: , ale trochu mimo mísu tohoto fóŕa , když tak si vyměňte fejsbuky a můžete pokračovat .... :smile:
uděláš mi taky takovou ? prosím Kuno :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 09 duben 2013 14:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
3000LS: Jo je to mimo a omlouvám se Vám.... i když také jsem u mota nahrazoval výfuk a sání také. :grin: a nehleděl jsem na to jak je to s těma vlnama. :grin: Už na toto tema nebudu pokračovat,fotku jsem dal jako příklad abyste věděli,že nejsem nějaký mastiflinta který tu akorát blbě rozumuje a přitom houby umí a ví.
P.S. Prodám Ti ji. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2013 11:58 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
skusal niekto z Vas "vykuchat" decaty z origo zvodou? na co to vlastne sluzi? stale sa to toci o priemeroch a ked clovek pozera kompletne sady na VR4 je to jednoducho otvorene s este sirsimi trubkami a tlmice len na konci vyfuku... ziaden kat, dekat, stredovy tlmic.. nic take


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2013 17:48 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Tak chlapi, decaty som "vykuchal", je to inak strasne sprosta robota ale vysledok myslim stal za to, auto ide lepsie do otacok. Zvody mam seriove teda uz bez prekatov, hlavny katalyzator je (aj bol) uz davno "vykuchany" ale namiesto neho planujem do buducna rezonator na lepsi odvod spalin z potrubia.. koncovky su ladene remus z beckenbauer verzie, ale zvuk sa takmer nezmenil, stale je to velmi "kultivovane" (inak nejde mi o to aby to revalo, som celkom rad ze zvody su teraz priechodnejsie a zvuk ostal). :)

caka ma este doma odlahcena remenica, zalozim a dam vediet ako sa zmeni spravanie auta.. :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2013 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
rado: :clap: :clap: :clap: dej pryč ještě to T napojení a bude to ještě lepší. Já jsem po úpravě výfuku-toho T kusu a znovuzprovoznění variabilního sání naprosto spokojen.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 23 srpen 2013 19:05 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
dnes som mohol konecne vyskusat rezonator namontovany namiesto katalyzatora(vykuchaneho) a je to velmi dobra vec, citit na vykone a tych 25€ urcite staly za to.. k dokonalosti tomu chyba uz len nahradenie T spoja Y..

PS: odlahcena remenica ubrala trochu na krutaku v nizkych otackach ale zas vo vysokych to je zivsie, ma to svoje pre aj proti..


Přílohy:
DSC_0962.jpg
DSC_0962.jpg [ 65.55 KiB | Zobrazeno 10546 krát ]
DSC_0961.jpg
DSC_0961.jpg [ 100.08 KiB | Zobrazeno 10546 krát ]
DSC_1189.jpg
DSC_1189.jpg [ 76.43 KiB | Zobrazeno 10546 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2013 23:14 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
Ahoj,

enemdym má na mysli spoj výfuků každé trojice válců viz. fotky.... To jsem nedávno nahrazoval, protože původní řekněme T-pipe byla v háji, také jsem eliminoval katalyzátory a zvětšil průměry trubek a mám připravené nové svody, ty jsem ještě nenamontoval.... Povšimněte si také značné redukce hmotnosti. Má to však háček a s tím se ještě musím utkat a to je 'naladění' nějakých restriktorů za turby, protože průběh nástupu se změnil a turba nyní potřebují větší točky aby dodala dostatečný tlak... je to logické, protože platí, že s růstem průřezu klesá rychlost proudění, protože množství plynů je v podstatě stejné, také klesá tlak a tak odevzdaná práce do turba je menší, zde je vidět, že naladit celý výfuk je docela věda :lol: Jinak až najdeš nějakého 'opravdu zkušeného mechanika' na GT-ka tak dej vědět :lol:


Tak sem ten muj 2-2-2 vyfuk nahodil (podruhe po nekolika letech) a projel (konecne poprve). Pocity:
Trubky mam vnitrni prumer 49 (vnejsi 52 mm), ztrata kroutaku touto zmenou (viz foto) v nizkych otackach je citelna (take jak u Brumly, ikdyz se jedna o naprosto rozdilne upravy). Mozna lepsi pocit ve vysokych otackach, ale celkove turba nenakopavaji.
Svetla vyska je minimalni, kraval maximalni. Vyfuk je na hrani, ne na normalni jezdeni - to az pokud se to podari doladit.
Co budu dal resit metodou pokus omyl, je propojeni samostatnych vetvi (X nebo H spoj) a tlumic pro kazdou vetev.
... takze s moji rychlosti, tak za dva tri roky bych mohl vedet, jak se to bude chovat , abych mohl zas poreferovat :lol:


Přílohy:
fuk.jpg
fuk.jpg [ 564.85 KiB | Zobrazeno 10478 krát ]
fuk2.jpg
fuk2.jpg [ 286.67 KiB | Zobrazeno 10478 krát ]
fuk3.jpg
fuk3.jpg [ 309.45 KiB | Zobrazeno 10478 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2013 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Zdravím. Pokusím se o oživení tématu,protože dost dobře nechápu jednu věc a doufám,že mi ji někdo bez ironie a nejlépe i polopaticky vysvětlí.
Týká se provedení 3000GT TT.
Enemdym píše..něco...že otevřením výfuků se turba neroztočí tak rychle...nebo něco v tom smyslu...
Já uvažuji takto:
Zplodiny z válců roztáčí lopatky turba...atd. JAK může negativně otáčení turba ovlivnit,pokud změním-"otevřu" výfuk až ZA turbem?
Chápu,že pokud výf. zplodiny ZA turbem "přibrzdím" tak to turbo prakticky "dusím" a proto svých max.otáček dosáhne AŽ v době,kdy dokáže-pokud dokáže tu restrikci přetlačit.
Tak to chápu já. Je to jinak?

Jak jsem psal-benzínové turbosystemy dobře neznám ale u těch dieselových to funguje tak,jak uvažuji.
Princip by přece měl být stejný,ne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2013 10:39 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Nazdar Kuno :smile: .
Teoreticky uvažujeme stejně, viz fotka výfuku - tj. žádný tlumič a samostatné větve. Taky sem měl za to, že turbo bez odporu za ním bude tlačit min.stejně vydatně jak u originálu (a hlavně když se odstraní T spoj). Je tady ještě průměr potrubí, jako důležitý parametr.
Snaha je oživit teorii praxi - v dalším kroku budu resit spojení větví, pak zcela nezbytné tlumení kraválu. A pak se třeba zjistí, že sem např.nevhodne zvolil průměr trubek. Holt vo tom to je - zkusím, uvidím a paralelně něco načíst.
Po projížďce říkám, že je to v tomto stavu hluché na spodek - to je realita. Pokusme se to vysvetlit proč (i s uvazenim obdobného závěru Brumlovy upravy).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2013 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Auto je hluché na spodek....máš budík plnicího tlaku,liší se jeho hodnoty před a po laboraci s výfukem při stejných otáčkách?
Podle čeho na TT řj "ví",jaký je plnicí tlak? Ví to vůbec nebo směšovací poměr vypočítává pouze podle množství nasávaného vzduchu a jeho teploty,polohy škrt. klapky..atd?

Hlavně by mn e zajímaly ty hodnoty tlaku a potom také system jeho ovládání. Pak bych snad možná mohl napsat svůj názor,proč Ti to nejede.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2013 12:43 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Origo budík dostává z RJ výpočtem hodnoty, co má zobrazovat. Kvůli tomu mám napojen nezávislý budík zobrazující reálný tlak přímo ze sani - na něm sou vidět menší hodnoty tlaku odspodu, v otáčkách je tlak relativně stejný jak před změnou. V mém případě RJ tlak turb neovládá solenoidem, mám tam manuální boost controller nastaveny na max plnici tlak cca 14 PSI, pak už se otvírají wastegaty.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2013 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Hmmm...tak to už nechápu vůbec.
To by tedy zamenalo,že by stačilo výfuky prostě "přicpat" a při konstantních otáčkách motoru vzrostou otáčky turba a tím i plnící tlak? :shock:
To se mi nechce věřit.

Každopádně po Novém roce začnu shánět TT. :grin: :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz